kızlar simdiye kadar erken doğumdan korkarken simdide bebek gelmiyor. hiç-bir şekilde belirtim yok.. 3 güne gelmezse suni sanciyla doktor baslatacakmis doğumu. kakasini yeme durumları olur diye😔 Allah korusun cok korkuyorum.. Insallah suni sanciya dayanirim. yoksa sezeryan isterim. biliyorum kendimi😄🐣