1 senelik evliyim 6 aylık hamileyim. Ilk evlendigim zaman vajinusmus tedavisi gördüm çok şükür 3 seansta yendim ama psikolojimi çok bozdum tedavi olmadan önce. Cani tatlı biriyim ufacık bişeyim olsun korkarım büyütürüm acıya katlanamam:( bugün doktoruma vajinusmus tedavisi gördüğümu anlattım doğumdan korkuyorum dedim psikologa gitmemi tavsiye etti birini önerdi hatta ama ben psikologlardan pek hoslanmiyorum saçma geliyor açıkçası konuşarak sorun çözmeye çalışmaları. Yaşadıklarımı yaşamamış birisinin beni anlayabileceğini sanmıyorum. Aranızda var mı vajinusmusu yenip normal veya epiduralli normal doğum yapan anniişler tavsiyeleriniz neler