minnosveannesi Kizlar 12+4 haftaligim dun ozel hastanedeki kendi doktorum bakti kiza benzettim ama 1 ay sonra soylicem net dedi. Bugun devlet hastanesinde perinatologa gittim erkek bu dedi direk. Kafam karisti 1 ay catlarim ben simdi
uleKurbanKazan minnosveannesi sabret annesi ikiside evlat ama bilmemek yıpratıyor insanı bize 11. Haftada tahminde bulundu çok erken ama erkeğe benziyor dedi 16. Haftada %100 kız dedi 18. Haftada başka bir doktor %100 erkek dedi dün detaylı ultrasona girdik pipisini net gördük iyi ki bişeyler almadık alıyorsan da beyaz sarı al yanılma payı yaşamak varmış bu işin içinde neye inanacağımızı bilemedik artık netleşti çok şükür ☺
minnosveannesi uleKurbanKazan daha bisey almicam hic 6. Ayda almaya baslarim 😁 bi tek odasini boyucaz mecbur onu da ucuk bi renk boyucam 😁😁
Misafir Benim de öyle olmuştu canım 12.haftamda kız gibi ama bekleyelim biraz daha dedi 14 de erkek gibi sanki dedi 18 de gittim ve erkek dedi 😊