AnnesiveKizii detaylıdan sonra doktor kalbini kızımın pozisyonundan dolayı tam göremediğini ve kesinlikle ihmal etmeden çektirmemi söyledi, tip 1 diyabetim olduğu için ilk gebeliğimde de çektirmiştim, kalp ve organlarda gelişimsel problemlerin olma ihtimali daha yüksek olduğu için