Sevmmmm kızlar ilk başlarda bunlar çok normal daha ağır bile atlatanlar var emin olun. Bende sizin gibiydim. 2 kaşık yemek yesem şükrediyordum. Mide bulantısı zaten cabası, bi lokma yesem direk çıkarıyodum. Günde 3 4 kere kustuğumu biliyorum. Prilam dr var o çok iyi geldi bana doktorunuza söyleyin zaten o yazar gerekli görürse. Hamileliğin 4.ayından sesleniyorum bu aylar en güzeliymiş😂