Burcu3506 kuzucum 2ay çok koşa bir süre insallah daha beklemezsin tez zamanda alırsın bebişini önce karnına sonra kucağına ama daha çok erken kafana takma lütfen takma demekle olmuyor kendimden biliyorum evlendim 4 ay korundum sonra korunmayı bıraktım 4ay denedim olmadı doktora gittim polikistik över dedi tedavi verdi hemen hamile kaldım ama düşük yaşadım sonra 1sene boyunca denemediğim tedavi kalmamıştı tamam artık dedim ya olmazsa aşılama olur ben zayıflamaya taktım kafayı 4ayda 16kilo verdim ve kendi kendime hamile kaldım yani diyeceğim o ki her nasip vaktine esir bol bol dua et❤️