Patiiiiinnnn Kızlar 35+6 haftalığız bugün sabah beri adet sancısı gibi kasıklarımda geçmeyen ağrılar var bebek çok geriyor baskı yapıyor ama ne suyum geldi ne nişan ne bişey sadece ağrı 😳😳 doğururmuyum sanki ?? Geçmezse doktora gideceğim
dilekgi123 Patiiiiinnnn bende 35+5 teyim sabah bi kalktim ki ic camasirim islak korktum doktora gittim hatta hastanede belimde agriyodu ama bir sey cikmadi nts tahlil muayene hepsine bakildi icim rahatladi bu saatten sonra bence hic dusunmeden en ufak seylerde doktorlarin kapisini calmaliyiz 😂😂😂
Mdelaaal Bu haftalarda çok sık raslanan durumlar canım yalancı sancı olabilir ama ileri düzeyde olursa,doktora git istersen için ferah olur
Patiiiiinnnn Mdelaaal canım çok saol ama hala geçmedi 🤷♀️ Dayanılmayacak ağrılar değil hafif belimede vurmaya başladı