esrtsc27 Çıldırıciiiiim meraktan 16+3 te cinsiyet belli olur mu 😂 bir sonraki randevum o haftaya denk geliyor da 😁
UrasEgeninannesi esrtsc27 tabiki belli olur ama bebeğin izin verdiği müddetçe 😂 bağdaş kurar kapatırsa zor 🤷🏻♀️😅
MerveKzy esrtsc27 Benimde 16+1 e denk gelecek inşallah bende öğrerim ikili tarama testini yaptırdığımda %90 belli ama 16. Haftada söylerim demişti bize ister istemez merak ediyor insan tabi öncelik sağlıklı olsunda
3evlat1anne esrtsc27 2 li testti yapan dr tahminde bulunmuştu 12.haftada kendi doktorum 16.hafta kesin belli olur dedi ve 16da söyledi cinsiyeti
Mehtug Tugce1803 siz cinsiyet tahmini ypyodunuz galiba bize bı bakabilirmisiniz kaç haftalık ultrason fotoğrafında görürsünüz acaba