EsrahmetElisa 33+3 olduk , oğlumuzun yolunu gözlüyoruz 💙 hastane çantama oğlum için; 10 yenidoğan bez, ıslak mendil, ağız mendili, isimli hastane çıkış seti, 2 tane normal hastane çıkış seti, küçük biberon, 3 tane alt açma örtüsü, pişik kremi, kulak çöpü kendim ve eşim için ; eşime 1 adet pijama takımı ve terlik, kendime 1 adet pijama takımı ve terlik, 3-4 tane çorap, 3 sütyen, 5 külot, tokalar, göğüs pedi, süt pompası, kulak çöpü, diş macunu ve diş fırçası, tarak, göz bandı koydum 🤗