Merhaba 18 haftalık hamileyim Allah nasip ederse kızım olucak🙏🏽🤰🏽 Eylül annesi olucam inşallah hem Eylül de doğacağı için hem de Eylül ayın da evlendiğim için kızımın ilk ismi Eylül olucak ama yanına bi isim daha istiyorum. Sizce Eylülİkra mı EylülAsel mi yorumlarınız çok önemli şimdiden teşekkür ederim herkese☺🤰🏽