Brglcelp Arkadaşlar iki gün önce hastaneye gittim bebeğin eşinin sağ tarafının aşağıda olduğunu öğrendim düşük tehliken var dediler daha önce başına gelen var mı acaba
Gulseren01 Benim de var bana doktor dedi ki 30 haftadan sonra tehlike olur dedi bizim için şimdi sorun yok dedi sınırdaymış benimkide çıkma olasılığı varmış . Ama çok fazla yürüyüş yapma tuvalette fazla kalma bol bol sıvı tüket ve ayakların yüksek uzan