Bahardemir Kalp atışı dinlemek için günleri sayarken gelen kanama beni fazlasıyla tedirgin etti. Doktorum yerleşme kanaması olduğunu söyledi ama hala devam ediyo sizce bu normal mi ?
mlsmrtgl Bahardemir doktorunuz yerleşme kanaması demişse yerleşme kanamasıdır. Sonuçta usg ile bakıp söylemiştir .
Seymaaygzz Bence doktora gitmende fayda var canım. Bazı doktorlara güven olmuyo günümüzde sonra pişman olma gitmedigine .