Momster FatmaNur51 ben ayni ilaci kullaniyorum kan ilaclarinin tamami kabizlik yapiyor azda olsa bende bas donmesi yapmadi
Erim_annesi34 FatmaNur51 Bende de aç karnına içince baş ağrısı dönmesi yapmıştı doktoruma söyledim o zaman tok iç dedi şuan sorun yok kabızlık yapıyor herkeste aynı mı bilmiyorum kabızlık için toz karışım verdi henüz kullanmaya başlamadım
kedilervekaranfil Erim_annesi34 FatmaNur51 O ilacı ben de içememiştim çok etkilemişti. Şu an şurup içiyorum tek içimlik ne kabızlık ne bulantı hiçbir yan etkisi yok adı da güzel. Ferplexfol. Doktorunuza danışın mümkünse bu tür bir kan ilacı kullanın. Etkisini de kısa sürede gördüm ama aç karnına içip içtikten sonra bir buçuk iki saat bir şey yemedim
ikizannesi2985 FatmaNur51 ben de Gynoferon kullanıyorum. Hiç kabızlık vs yapmadı çok şükür. Sadece kahvaltı ederken doyduktan sonra midemi bulandırıyor, daha fazla yiyemiyorum. O da iyi bişey oldu sanırım benim için🙈😀
FatmaNur51 Momster Bu ilacı kullandığından beri şiddetli baş ağrısı yaşıyorum beni çok etkiledi malesef
FatmaNur51 Erim_annesi34 Aç karnına içilmesi gerekiyor ilacın canım ama beni aşırı etkiledi başım ağrıdan çatlıyor onu içince mecburen kestim ve rahatladım doktoruma danışıp farklı bir ilaç kullanacağım sanırım
FatmaNur51 ikizannesi2985 Evet sizin adınıza sevindim herkeste farklı etkileri olabiliyor canım bana da denk geldi işte değiştireceğim ilacı inşallah 😅🥰
Zcarkit FatmaNur51 Bende mide bulantısı, bas agrısı, kabızlık yaptı. Değiştirdik maltofer kullanıyorum memnunum şimdi🤗