Kızlar 32. Haftadayım dünden beri karnımın sol köşesinde can acıtıcı bir baskı hissediyorum. Bugün kontrole gittim doktor bebeğin kafası karnına baskı yapıyor kanama olmadığı sürece bir şey olmaz dedi fakat yürümekte yatmakta bile zorlanıyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı varsa neler yaptınız pozisyon değiştirir mi acaba ?