Frhndrl canım benim hamilelikte kan değeri her 2 günde 2 katına çıkar keseyi görene kadar önemli bi takiptir ben kimyasal gebelik geçirdiğimde 200 dü kan değerim iki gün sonra 182 ye düştü sağlıklı bi gebelik olmadığını adetle atabileceğimi söyledi ki öyle de oldu bakıldığına göre iki katı değilsede artan bi kan değerin var bence bi sorun yoktur gibi ama sen keseyi görmeyi bekle daha sonda kalp atışı için çağıracak daha çok erken inşallah sağlıklı bir gebeliğin olur