18+4 deyim. Bugün muayene oldum 260 gram olduğunu söylediler sizce nasıl?
dilooss0 gayet iyi benimde 18 haftalıkken 260 dı. 21 ken gittim 465 olmuştu
dilooss0 gayet iyi canım bizim 234gramdi