Nazzeda Anneadayiii999 Hayır olmuyor canım zaten kimyasal gebelik vücudun sağlıksız yumurtayı dışarı atmasıdır yani üzülme sonlanmasaydı bile sağlıksız bir gebelik olucaktı hatta bunu bir çok insan yaşıyormuş farketmeden Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
ecemmp- vuslatim34 inşallah canım değerlerine baktirdin mi tiroid ve prolaktin degeri yüksek olunca olabiliyormuş bende ikiside normal ama ihmal etme 10 günüm kaldı benim de sabirsizim inşallah olur bu ay 🤲
damla_1 Nisan ayında hamile olduğumu öğrendim ve kimyasal geçirdim bugün tekrar hamile oldugumu öğrendim 😊