Angels-35 Lilatmz inşallah vardır haberleşiriz kan verince yarın vereceğim ben kanı çok heyecanlı inşallah dayanırım yarına kadar 😊
Gul-34 Lilatmz kesin hamilesin beta hcg testi yaptır büyük ihtimal 4 5 haftalıktır hayırlısıyla kucağına al inşAllah 🙏🏻
Civcivim34_44 Angels-35 sende de var galiba ama cok silik dha cok yeni olabilir bi kaç günlük flan kan ver kesin sonuc al ya da bi kaç gün dha bekle. Bence yeniden bak 🙂
Akgul42 Angels-35 var çünkü ben adet olacağım gün test yaptım ve silik çıktı hastaneye gittim hamiş çıktım sende de vardır kesin
aysenurzgr Benimde silik çıktı yok sanmıştım bi tane daha test yapayım dedim sağlık ocağındaki doktor tebrikler hamilesiniz dedi. Şu an üçüncü çocuğuma hamileyim. Ve benimki çok çok daha silinikti. İlk günlerde çok silinik oluyormuş. Hayırlı olsun 🥰
Lilatmz Angels-35 ben dün gidecektim eşim şimdi görünmez benek bayramdan sonra gideriz dedi. Ben çok sabırsızım anlamıyor 🤣
Angels-35 Lilatmz al benden de o kadar acele etme yoksa üzülürsün yarın gidelim dedi ben yarını zor edeceğim
Angels-35 Lilatmz sen başka test yaptın mı ben bir tane daha yaptım onda çıkmadı kafam karıştı ama olmasaydı bunda da çıkmazdı diye düşünüyorum geçen ay da yaptım aynı marka testi hiç gölge bile yoktu hakkımızda hayırlısı olsun
Lilatmz Gokalpozge1 ay inşallah çok heyecanlıyım. Zaten birkaç gündür belirtilerini hissediyordum. İnşallah vardır ☺️
Hcrkrklu Angels-35 ay canım benim de 15 gün geçti geç dölleme olabilir diye düşünüyorum sabah ilk idrarımla test yaptım silik çizgi cıktı inanmadım tekrar yaptım neğatif cıktı 😔
sntn Angels-35 yakın zamanda yaptıysanız idrarda hcg birikmediği için daha silik yada çıkmayabilir ikinciyi yaptık 1-2 saat sonra o baya belli belirsiz çıktı sabah ilk idrarınla dene daha kesin sonuç verir
zohreeeee Lilatmz farkli marka testle yap o birinde cikmiyosa yoktur olsa hepsinde cikar zaten bizzat yasadim bu ay ve umidimi yitirdim sizde sonradan umitsizliye kapilmayin diye soyluyorum😊