Sevgili hamileler merhaba 36+4 deyiz doğuma az kaldı ama bebeğim henüz dönmedi.bugün kontrolümüz vardı doktorumuz sezeryan olabilir diyo ama gönlümden geçen inşallah hayırlısı ile olur.Herkes için hayırlısını dilerim.tavsiye edebileceğiniz önerebileceğiniz birşeyler var mıdır?bebeğim çok hareketli bir bebek değil neredeyse 1.5 aydır aynı pozisyonda yan şekilde yatıyor😕