Merhaba kizlar 13 haftalık hamileyim ilk dogumumu Pendik Marmara üniversitesi Hastanesi’nde yaptım çok memnun kalmadım ikinci doğumum konusunda çok kararsızım devlet Hastanesi’nde yaparsam Zeynep kamili düşünüyorum özel hastanede yaparsam normal doğumu destekleyen bir hastane arıyorum Zeynep Kamil de doğum yapanlar tecrübelerinizi, özel hastanede doğum yapanlar doktor ve hastane tavsiyelerinizi bekliyorum cevaplarınız için şimdiden teşekkürler…