Kızlar 2.bebegimi de kaybettim ikiside 6+1 de kalp atışı durdu önce derinden duyuluyo yavas atiyo belli belirsiz dediler sonra ki gittigimde durmuş oluyo butun degerler normaldi tek şüphelendiğim pıhtılaşma olabileceği boyle durumlaro yaşayıp pıhtılaşma çıkanlar var mı cenini patalojiye gondermisler bana verdikleri kâğıtta oyle yazıyor pataloji sonucu bebekte bir hastalik olup olmadığını gosteriyor mu sadece genetik test mi vermem gerekiyor benim ?