hlyagl Kızlar sabah idrarimı yaptım sildigimde peceteye sanki sıvı bir krem dokmusum gibi akıntı geldi Bembeyaz bi sorun yoktur umarım yaşan var mı doktora gitmeli miyim???
senaozkaymak haftadayım 30 dan beri fazlalaştı benimde ama idrar tahlilinde bişey çıkmayınca doktor hamilelikten olabilir normal dedi
Tgbrl Canım akıntıdır muhtemelen için rahatlaması için dr sor yine bende yaşadım mantar var demişti fitil ve krem verdi şu an gayet iyiyim
hlyagl Tgbrl bence de çünkü bi daha olmadı 🙂 35. Haftada gidicem hastaneye o zamana kadar beklemiyim dedim
Tgbrl hlyagl kaşıntı falan varsa mantar olabilir canım günlük ped falan kullanma bende ilk başta akıntıdır dedim sonradan kaşıntı galan başladı kontrolümde söyledim doktora mantar demişti