ikizannesi172011 bu konuda yıllarca hastane hastane sürünmüş biri olarak, doktorlar behçetten tut da aidse kadar tüm testleri yapıp gereksiz bir gerginlik yarattılar ve hiçbir çözüm sağlamadılar. kendi kendime çözdüm. bağışıklığın güçlü olacak, stresten uzak duracaksın, elma sirkesi tüketeceksin, belli bir kilonun altına düşmeyeceksin. benim inebileceğim kilo en fazla 50-51. altına inince bağışıklığım zayıflıyor.