helenismom 6 haftalıkken öğrendim bebeğimi plansizdi stresli bir dönemden geçiyordum 1.5 paketim vardı günde ilk öğrenince sevinmek yerine ben bu çocuğa bunu nasıl yaparım nasıl bırakırım diye ağladım içimde bı can var ve ben birakmicak kadar bagimliydim,icmedigim zaman eşim bile anliyordu elif kalk sigara ic diyordu.Cift çizgiyi gördüm ve bıraktım o bir ayı ne sen sor ne ben sana soyliyim ağlaya ağlaya eşimle olmadık şeylerden kavga ede ede geçirdim bagirmadigim kavga etmediğim kimse yoktur cevremde, yalan atmak istemem 20. Haftada detaylı ultrason dan çıkınca bı tane içtim bir tane dediğim yarım içtim attım o sigaranın pişmanlığını hala yaşarım rüyalarıma girdi cocugum agliyormus gibi geldi hep anne bunu niye yaptın diye hala ve hala o yarım sigaranın pişmanlığını yaşamaktayım.Suan 7. Ayıma girdim ve kokusu bile beni cezbetmiyor asla içmem