Kızlar merhaba resim eklemeyi bilmiyorum net kağıdını atamadım ama 31+2 deyiz bugün kontrolde nst ye bağladılar bebek kalp atışı 190 ve 135 arasında gelip gidiyor ki 190 i görünce bir endişelendim açıkçası ve sancı da bir defa 55 e kadar cıktı sonra 45 50 35 olup geri düşmüş ve 2 defa da 25 çıkmış doktor birşey demedi ama net çeken kadında sanki yüksek çıkmış gibi dedi doktor öğlen olup gittiği için whatsapptan attı oda tamam gitsin demiş ama sizce bir sıkıntı olur mu yoksa sizlerde de çıkan normal bir değer mi 55?