Mineust valla canım şu an 16+3 olduk ama bitti diyemem yine günde bir kez bulantı ilacı kullanıyorum ben çorba yı dahi içemiyordum beslenemiyor bebek diye üzülüyordum ama ilk 3 ay zaten kanından besleniyor o yüzden zor geçiyor baya kusmaktan artık aklım çıkıyordu benim ölü gibi yatıyordum sürekli serum yedim bi kaç kez 5.ay gibi rahatlarsın diyorlar ama bakalım inşallah daha rahat ederim ozaman kadar zor dayanması biliyorum ama elden birsey gelmiyor doktor ilaç veriyorsa bulantı ilacı kullan en azından o belki biraz rahatlatır seni ben Zofer kullanıyorum