Merhaba kızlar ben de çok şükür bebeğimi kucağıma aldım🤱 erken doğum riskim vardı 30 haftamdan beridir ciger geliştirici iğne vurulmustum dikkat ettim çok şükür 38+4 haftama kadar geldim ve 3 gün önce doğum yaptım 🤰hastaneye suyumun gelmesiyle gittim nişanım da suyla birlikte geldi direk hastaneye gittim saat akşam 7 de gittim baktılar 4 santim açıklık vardı kendi sancialrimi cektim ertesi gün sabah 9 da gelip nts bağladılar sancılarım düzensizdi ve açılmam yavaştı suni sancı verdiler çok şükür öğleden sonra saat bir buçukta baktılar açılmam 9 santim olmuş afedersiniz büyük abdest geliyormuş gibi baskı oldu hemşire doğum başladı dedi saat 2 de doğum yaptım sancı çekerken de doğum anında da hepinize çok dua ettim rabbim size hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah🤲 ama emin olun insan ne kadar zorlansa da dayanma gücü kalmasa da bebeğini kucağına aldığı anda herşeyi unutuyor 🙏rabbim hamilelere hayırlı kolay doğumlar nasip etsin anne olmak isteyen bütün kadınlara da rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla evlat nasip etsin🙏🏻( bebegim 3.620 gram 50 cm doğdu)