Kızlar merhaba benim bebişimde birazcık zayıf bir bebik doktorumuz hep minik dedi haftasından geri dedi 34. Haftada 2 kilo 35 de 2300 dü bir ablamın tavsiyesiyle ( eczane teknikeri kendisi) günde 2 muz ile beraber süt ( küçük anamur muzu olması gerektiğini söyledi) + üzüm suyu veya 1 bağ üzüm hergün + günde 1 elma yememi söyledi bugğn doktordan geldim çok şükür 10 gün geçti kontrolümüzde bebişim 3 kilo olmuş çok mutlu oldum ( maşallah diyelim 🧿 ) sizinle paylaşmak istedim sabah kahvaltımda ceviz yumurta eksik etmiyorum bu arada elimden geldiğince bilginiz olsun 🌺