Kızlar selam! Hamileliğimin başında kan değerim çok güzeldi. Şimdi nerdeyse 23 haftalık olmak üzereyim. İki aydır kanım düşük çıkıyor kan ilacı kullanmama rağmen. Normal mi acaba? Doktorum demir ilacını günde iki kere kullanmaya devam et dedi. Kullanıyorum ama hiç mi yükselmez. Korkuyorum böyle düşmeye devam edecek, çocuğun başına allah korusun bişey gelecek diye 🥺