Nesliimm bende on yılı aşkındır ürtiker hastalığı var, kronik kaşıntı yani. İki günde bir mutlaka şurup ya da hap içmem gerekiyor yoksa kaşınmaktan derim kabarıyor. Gebelikte de doktorum ilacıma devam edebileceğimi, kullandığım ilacın B grubu bir ilaç olduğu için sıkıntı olmadığını söyledi. A-B grubu ilaçlar gebelikte kullanılabiliyormuş. Benim ilacım da Zyrtec bu arada. Korkmayın yani😌