Merhabalar,
Bugun kontrolden geldim moralim cok bozuk. Sat’a gore 9+6 haftalik hamileyim ultrasona gore 9+2 olmam lazimdi bugun. cunku gecen persembe 8+1 idim ultrasonda doktorun dedigine gore. Bende gebeligimin en basindan beri hep kanamam vardi hatta 3 hafta once inanilmaz bir kanamam oldu parcalar dusurdum cok korktum dusuk yaptim diye ama sukurler olsun sadece pihti dusurmusum. Kesemin altinda hematom kanama alani varmis 4 cme yakin. O gunden beri proluton igne ve progestan kullaniyorum. Her hafta kontrole gidiyorum. Bugunde vardi kontrolum bebegimin kalp atislari iyiymis fakat kanama alanim buyumus bir de 2. Kanama alani olusmus kesenin ustunde bu sefer ve keseyi iki yandan sikistiriyormus. Bebegim beslenemedigi icin gecen haftadan bu yana buyumemis. Doktorum cok iyi bir adam. Guzelce acikladi Riskin artti dedi igneye devam dedi ama olumsuz konustu. Surekli yatar konumdayim neden boyle oluyor ya🥺