Kızlar 6+0 ız bugün bebeğimin kalp atışlarını dinlemeye gittik kalp atışı 🤰 110 çok iyi dedi ama 9 mm olmuş öyle aman aman bi gelişimi yokMuş progestan günde 3 e çıkarttı Doktor moralim bozuldu 👨⚕️ Başına böyle bişe gelen var mı nasıl çözüm buldunuz daha fazla gelişmesi için ne yapmam lazım