Nesslihann canım o zamanlar benimde 2 gün boyunca hem fazla hareketli değildi bebeğim hemde karnım yumuşak ve göğüslerimin şişliği sanki inmiş gibiydi ama sonra düzeldi kendini strese sokma doktorun iyi diyorsa kontrollerinde insanları asla dikkate alma başkasının hamileliği kötü geçmiştir ama senin öyle gececek diye birşey yok herkesin doğum hikayesi hamilelik hikayesi farklıdır bünyeye göre değişir sen kontrollerini aksatma yeter