1-) kesinlikle korkmayın 😬bebeğiniz ve siz bu yolu iç güdüsel olarak biliyorsunuz
*Sabah uyandığımda bacaklarımda ıslaklık hissettim ayağa kalkınca daha fazlalaştı doktora gittim 2 cm açıklıkla yatışım yapıldı
2-) Doktorunuz çok çok önemli bu süreçte Şükran Akalın hocam her saniye yanımdaydı Allah ondan razı olsun. Gerçekten Doktorunuzu iyi seçin hanımlar
*Akşama kadar asla sancım olmadı ama açılmam 4 cm olmuştu sonra suni sancı aldım
3-) Evet canım acıdı ama asla bağırmadım ağlamadım nefesimi boşa harcamadım tamamen nefesime odaklandım. Tavsiyem Suni sancı alırsanız doktorunuzdan ağrı kesici vurmasını isteyin
4-) Doğum anında tamamen doktora konsantre olun ne derse onu yapın
*4 tane dikiş atıldı hissetmedim
5-) batikonu kendi kafama göre kullandım meğer dikişlerde ödem yapıyormuş doktorum çok kızdı aklınızda bulunsun madecassol hala kullanıyorum
*21. Günümde dikişlerim düşmeye başladı kontrole gittim
6-) Alttan muayene oldum çok çok az hissettim belki acı eşiğim yükseltir ama hiçbir şeyi gözümde büyütmedim sizde öyle yapın
7-) Hastanede sütünüzden emin değilseniz Mutlaka süt sağma makinası istemeyi amaan ihmal etmeyin
🥰💙 Herkese kolay doğumlar diliyorum 🥰💙