Sonunda bende doğurdum kızlar 🥰 Burdaki hikayeleri okudukça yazmak için heyecanla beklediğim hamilelik serüvenimin sonuna geldim. Vee başlıyorumm hamileliğim çok zorluydu ilk öğrendiğim andan itibaren mide bulantısı doğana kadar devam etti ilk 3 ay evde yemek dahi yapamazdım sağolsun eşim çok destek oldu. Zaman ilerledikçe aldı bi stres heyecan doğuma memleketimede gidecektim çünkü eşim işinden dolayı gece gündüz farketmeksizin nöbet olaya gidiyordu kimsemizin olmadığı memlekettense annemin yanında doğururum daha iyi diye düşündüm 33ncü haftamda doktorum bebeğimin pozisyon aldığını hemen yola çıkmam gerektiğini erken doğum riskim olduğunu söyledi. 36ncı haftada tansiyon düşüklüğüyle hastaneye yattım 2 cm açıklıkla sancım vardı doğurabilirsin denildi ama yok kızım gelmiyor 😄 38nci haftada nstye gittiğimde ebeler sırtüstü nst çektikleri için bebeğimin kalp atışları çok hızlı çıktı doktor bebeğiniz taşikardi doğumdan sonra müdahale gerekebilir dedi o masaya gömüldüm sanki 😖 acilen başka bi hastaneye gittim baktırdım hiçbir sıkıntısının olmadığını söylediler bazen doktorlar çok acımasız olabiliyor riskim varken direk yüzüme söylemesi çok değişikti her neyse 38’den sonra hastane serüvenim başladı haftada 3 kere sancıyla gidiyorum sancılarım çok fazla açılmam yok diye gönderiyolar. Artık git gel sancıdan duramıyorum ebeler bu kadar sancıyla nasıl doğuramıyosun rahmin çok zedelenecek doğumdan sonra dediler. Bekle bekle yok 40+4’te hastaneye gittim hafif sancım vardı yine doktor suyumun azaldığını en son çare suni sancı verilip yine olmazsa sezeryan olacağımı söyledi ama şöyle bi durum var yaşadığım ilçedeki doktor izne ayrıldı merkeze gitmem gerekiyor sevk ettiler hemen yola çık dediler ama gitmedim öğlen 11’den akşam 16.30’a kadar evde sancımı çektim artık ağlayacak duruma gelince eşime beni götür dedim. 1.5 saat yolda öyle gitti gider gitmez 6 cm açıklık yatış veriyoruz dediler tabi aldı mı beni bi telaş korku ağlamaya başladım devlet hastanesi olunca doğumhaneye kimse alınmıyor Allah’ım sen yardımcım ol dedim yatışım yapıldı bir hasta sancı çekiyo o bağırdıkça ben ağlıyorum ebeler alttan muayene ettiler korkudan açılmam 3 cm düşmüş 🤦🏻♀️ Nst’ye bağladılar kız yan yatakta bağırdıkça ben sübhanekeyi okuyorum. Sancılarım şiddetleninde suni sancı taktılar asıl film ondan sonraymış 😄 Bende bağırmaya başladım ama bağırmaktan çok burnumdan nefes alıp ağzımdan vermeye çabaladım inanın çok işe yarıyo çünkü 5 dk sonra suyum geldi ve açılmam tekrar 6 cm oldu ve çok hızlı ilerledi 15-20 dk sancı çektikten sonra 9 cm’le doğumhaneye alındım. Ikın dediklerinde ıkındım 3ncüye gelince bağırdım yapamıyorum çok yoruldum diye son kez daha hızlı dediler 3ncü ıkınmada güzel kızımın sesini duydum o kadar rahatladım ki bambaşka bir duygu 👼🏻 Sonra dikişlerim başladı iç dikişimi söylemediler ama dıştan saydım 7 taneydi. Kızımı kucağıma verip odaya götürdüler doğumhaneden çıktım eşimle bakıştık ve aynı anda ağlamaya başladık. Ve şimdi 3 günlük taze anneyim meme ucum kalın ve az o yüzden emzirmede sıkıntı yaşıyorum ama buna şükür yanımda sağlıkla yatıyor Rabbim herkese nasip etsin 🤲🏻
Tavsiyelerime gelirsek
- Korkmayın suni sancıdan normalde çekilmesi gereken sancıyı aktif hale getiriyor.
- Sancı geldikçe nefesi burnunuzdan alıp ağzınızdan vermeye çalışın açılmayı hızlandırıyor.
- Sübhaneke duası dilinizde olsun inanın Rabbim çok yardım ediyor.
- Depend mutlaka alın ben 1 paket almıştım kanamam çok olduğu için yetmedi ona göre tedarikli olun.
- Doğuma elbise etek tarzı şeylerle gidin ben eşofmanla gittim çıkarttılar alt tarafım çıplak gezdim sonra örtü sardılar.
Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz 🥰 Upuzun olan bu hikayemle sizi sıktığım için hakkınızı helal edin Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin 🤲🏻💕