yabansena öyle düşünüyorum aniden suyum gelmezse ama 39+4 oldu bizim kız rahatına düşkün çıktı gelmek bilmiyor 😁🤷🏼♀️ haftası geçerse, mecbur sezeryan yaparım dedi doktor bekliyoruz inşallah herşey doğal ve kolay olur Allah tüm bekleyenleri biran önce kurtarsın kolay bir şekilde çok zor cidden