birannebirfurki 31+2 günlük hamileyim 2 gün önce ağrıyla geldiğim hastanede 4 cm açılmam olduğu söylendi 2 gün boyunca doğumhanede kaldım ciğer geliştirici ve doğum durdurma tedavisi gördüm bugünde normal bölüme çıkarıldım sorum şu kaç gün kalırım hastanede?
birannebirfurki Deletedmom303 benim 30+5te sancılarım başladı gece başta pek umursamadım ama gün içinde ara ara girdi sancı 5 10 saniye sürdü geçti hiç riske atma git doktora bence ona göre tedbirlerini alırlar