Momandboy Merhaba kızlar ilk çocuğumu 17-18. haftalarımda hissettim ama bu ikinciyi bi türlü hissedemiyorum şuan 18+3 deyim. İkinci gebelikler daha erken hissedilir diyorlar ama ben hala hissetmiş değilim. İnsanın aklına herşey geliyor ya tedirginim o yüzden
Minishh Momandboy valla haklısın canım b nde 2 haftadır hissederken 2 gündür hissetmiyorum ve aklıma türlü türlü şeyler geliyor