Merhaba kızlar 6 hafta 5 günlük hamileyim bugün pembemsi kahvengimsi kanamam geldi idrarımda belli olmadı ama sildiğimde peçete de gördüm çok korktum yaklaşık 3-4 dakikadan daha az sürede olan birşeydi hemen hastaneye gittim kesem de herhangi bir sorun olmadığını ve kese çevresinde herhangi bir kanama olmadığını belirtti doktorum.Progesten 200 MG yumuşak kapsül verdi 12 saatte bir günde iki kere vajinadan almam için.İlk hamileliğim ve korktum hala da korkum devam ediyor açıkçası daha önce böyle bir durum yaşayan var mı? 12 Ağustosta rendavum var kalbini duymaya gidicez Allah nasip ederse.Yorumlarınıza ihtiyacım var, bilgilerinize ihtiyacım var.