Hastane odasından yazıyorum. Dün gece 1 buçuk gibi kardeşimle otururken biranda karnımın altına sancı girdi gaz falandır dedim onemsemedim sonra baya ağrı vermeye başlayınca tuvalete gittim geldim tekrar sol tarafıma uzandım rahatsız eden o ağrı yine hafif vardı konuşuyorduk ki benden bir sıcaklık geldi dedim suyum geliyor tabi erken olduğunun korkusuyla ağladım napacam diye. Kız kardeşim baktı Eşofmanıma şu değil kan abla dedi ben daha beter telaş ettim annemi uyandırdık babamı da. Ben memlekete gitmiştim bayrama iicn kalti babalar hmen ilçeye hastaneye geldik ordan ile sevk ettiler ambulansla sancım 20 dadikada bir geliyordu vardığımızda baktı 2 cm dedi açıklık ultrasonda baktı ölmüş dedi dedi ama dünyam yıkıldı altındayım dünden beri tek başıma sancı çektim gece 3 den 7 ye kadar doğumhaneye aldılar bebek makat geliyordu kafası takılır sezeryan olabilir falan dediler sonra poposundn geldiğini söyledi ben sürünüyorum yalvardım yardım edin diye o kadar kötüydü ki Allahm kara kızım Mihrimahm gördüm onu o kadar güzeldi ki görmek istedim çok istedim umrumda değildi psikoloji falan. Kanamam durmadı dakikalarca plesantasi erken ayrıldığından kanamam çok oldu 2 ünite kan taktılar. İçim paramparça nasıl tarif edeyim ben bu acıyı saçları bile vardı kara kızımın. Çok kötüyüm toparlanmaya çalışıyorum. Belki biraz karışık yazmış olabilirim o kadar doluyum ki anlatmak dua almak istedim Allah iicn dua edin kafayı yemek üzereyim dayanamıyorum..