Ozlem-kk Bugün sabahtan bi karın ağrm var bağırsakla mı alakalı başka bişi mi anlayamadım bu haftalarda yaşayan oldu mu
NefesAyza Ozlem-kk 14 hafta bitmek üzere benim de. Dün ve önceki gün ben de çok ağrı yaşadım sanırım normal bir süreç :)
Ceylanaydemir Ozlem-kk canım korkutmak istemem ama benimde ağrım oldu 3 gün önce sonra ufak bi kanamam oldu düşük tehlikem olduğunu öğrendim. 15 haftalığım bi doktora görün derim
Mrvaklynr Ozlem-kk o ağrı iki gün bende de oldu ne olur ne olmaz diye progestan aldım daha sonra düzeldi çok şükür ben de 14+5 im böyle doluluk hissi gibi aşağı baskı gibi
Ozlem-kk NefesAyza herkes değişik bişi söylüyo 14 haftada ağrının normal olduğunuda duydum 10 günüm var kontrol için ultrasono sürekli girmek istemiyorum
Ozlem-kk Mrvaklynr progestanı gidip eczaneden alabiliyorz mu doktora şu an gidemem şehir dışındayım çünkü
Ceylanaydemir Ozlem-kk hafif hafif sürekli vardı arada şiddetli kasıklarıma ağrı giriyodu ilk az bi kanamam oldu dikkat etmesem görülmez bile sonra tekrar sabah olunca hemen hastaneye gittim .
Ozlem-kk Ceylanaydemir kaç gün bi ağrınız sürdü ben sanki bağırsaklarımı bozmuşum gibi tuvalete girince rahatlıyorum