Aycaa441 2 gebeliğimde de yaptırmadım.Onun yerine açlık,tokluk şekerime baktırdım.Annede şeker var ama bende gebelik şekeri gösterge eden hiçbir durum yoktu.
Siz de şunlara dikkat edip öyle karar verin.
Ailede şeker hastalığı,bebeğinizin iri olması,suyunuzun fazla olması.Bunlar risk faktörleridir.Ayrıca hiçbir şeyi körü körüne savunmamak lazım.Asla zararı yok diyenler acaba ne kadar geniş çaplı,tüm detayları ile araştırdılar?