Mmrv00 doktorumdan doğumhaneden memnun kaldım ama kadın doğum servisi ve hemşirelerinden memnun kalmadım. Kendim de hemşireyim tıbbi olarak takipleri çok kötüydü. Hasta çok odası iğrençti refakatçi koltuğu bile yoktu. Küçücük oda sıcak allahtan ben gecen doğum yaptım o gün çıktım 2 gun kalınmaz yani