iremnurkilic Beşiğimiz nasıl arkadaşlar💚 7 günümüz kaldı sonra miniğim güzel kızım burda yatıcak Allah’ın izniyle💞
Neslihanbgrhngs iremnurkilic çok minnoşş 🥰 sağlıcakla yatsın inşallah canım 🙏🏻🧿 sezeryan mı olacaksın gününü nasıl biliyosun
Angelada iremnurkilic hayırlı olsun cnm sağ salim kucağına alasin. Bu beşik kaç yaşına kadar kullanılabilir
El_Ebruli iremnurkilic coook güzel olmuş sağlıklı güzelce kullanmak nasip olsun inşaallah 😍😍 alez aldınız mı acaba beşiğin içine gerek var mı acaba 😅😁
ecembugra53 iremnurkilic cok güzel canım bemde park beşik aldım yanıma rahat büyüdüğü zaman da korunaklı olıyor diye ayrıca çocuk odası yapıyorum biraz daha genç işi büyüğünü yatağında yatacak 😊💙 inş canım 😊
iremnurkilic Angelada inşallah canım. 7 ayına kadar kullanılabilirmiş yatak odasında olacağı için bi süre böyle küçük almayı tercih ettik sonra odasını ayarlicaz büyük beşik alıcaz bakalım
Angelada iremnurkilic anladım cnm bende bakıyorum park beşik küçük ama sizin gibi doğuma yakın düşünüyorum erken benim için 24 haftalik henüz
iremnurkilic Angelada aslında pek erkek sayılmaz ben beşiği alalı baya oldu nevresim takımını yeni aldım sadece. Tez canlıyım ben hemen olsun isterim herşeyin☺️
iremnurkilic El_Ebruli yok canım almadım altına yorganını serdim şu an yaz olduğu için yorgan kullanmicaz nede olsa. Yorganın üzerine çarşafını serdim o kadar☺️
iremnurkilic ecembugra53 iyi yapmışsın canım☺️ Bizimkide biraz büyüsünde sonra büyük alıcaz bizde şimdilik yanımda rahat olsun diye böyle küçük tercih ettik☺️
Angelada iremnurkilic anladım cnm. benim hamileligim biraz sorunlu geçiyor onun için 8 ay da düşündüm