Birgulbasegmez2 Vildank bana da multivitamin diye verdi içinde kaç çeşit var o k vitaminine kadar baya teferruatlı onu içiyorum cnm
Elifdilara Vildank elevit verdi ama biraz arastirdim icinde domiz jelatini varmis kullanmıyorum. Bide balik yagi Krilon verdi.
Cigdem91 Elifdilara banada doktorum pahalı bi balık yağı önerdi almak istemedim eczacı daha uygun fiyatlı krilon verdi ama şimdide o kadar çok ilaç kullanıyorum korkuyorum bir zararı olur mu diye krilonu doktorunuz mu tavsiye etti birde kaç haftalıksınız ??
Cigdem91 Elifdilara elevit için öle bir dedikodu dönüyormuş evet ama ben doktora sordum yeni çıkardıklarında yokmuş şirket açıklama yapmış hala da elevit kullanıyorum
Elifdilara Vildank sadece dvitamini demir hapi ve balikyagini kullaniyorum. Eleviti zaten ben vitamin istedigim icin yazdi doktorum kendi vermeyecekti.
Elifdilara Cigdem91 doktorum verdi evet 16+4teyiz. Ama hapı yutmakta Cok zorlanıyorum o kadar buyukki midemi bulandırıyor.bide disi jelatin gibi oldugu icin yapisiyor bogazima.duzenli kullanamadim yani
Cansummm Bende decavit ve marincap omega 3 kullanıyorum 12. Haftadan itibaren ama hergün değil. Haftada 3 gün biri 3 gün biri. Kalan birgünde de ikisini de içmiyorum. Yeterli mi ki omega 3 sık balık yemediğimden hadi o yeterli ama decavit haftada 3 yeterli mi ki 19 haftalık olucaz kısmetse yarın
Mlsh Gebelik oncesi basladim decavite ama 2. Aya girdigimden beri mide bulantisi yaptigini fark ettim dr a danistim birak dedi, previt e gectik, onu da bulmak zor oldu ama yarin baslicam insallah
Hilallllllll Haftaya kadar folık asıt kullandım daha sonra decavıte gecırdı doktorum 27 haftalıgım hala onu kullanıyorum