39+5 günlük hamileyim . Bugün doktor kontrolüne gittim . Nst de düzenli sancılarım çıktı . Doktorum çatı muayenesi yaptı . Ancak hiç açılma yokmuş .. Bayramın 2. Günü tekrar gelmemi söyledi. Açılmanın olmadı için önerisi olan var mı Acaba ?? Şimdiden teşekkür ederim … 😌