Kurtum Ben de haziran annesiyim ama cinsiyeti henüz öğrenmedim geçen hafta gittim ama tahminde bile bulunmadı. Çooook merak ediyorum. Öğrenen varsa yazsın cidden ben de ona göre doktoruma azıcık baskı yapayım 🤪🤪😋
Kurtum Ben de haziran annesiyim ama cinsiyeti henüz öğrenmedim geçen hafta gittim ama tahminde bile bulunmadı. Çooook merak ediyorum. Öğrenen varsa yazsın cidden ben de ona göre doktoruma azıcık baskı yapayım 🤪🤪😋
DenizzzT Kızlar haftalarınızı da yazarsanız çoğunluk ne diyecek bakalım ☺ 11+3 dr yakın arkadaşım önce hep oğlun olacak diyordum/hissediyordum ama şimdi değişti fikrim kızada benziyor dedi ikili test yaptık cumartesiyi bekliyoruz heyecanla ❤
Meryem22 Ben de haziran annesiyim cok merak ediyorum.aralikta oyrenicem,erkek annesi olmAyi cok isterim amA kiz hiss ediyorum.ilk hamileliyim 22yaşındayım,cin ve rus takvimi kız gösteriyor
EsraYlmazYavuz Benimkisi 10 haftalık şuan 11 aralıkta eşimin doğum günü var, 2 hafta sonra yani sizce ozamana cinsiyetini öğrenebilir miyim? doktor 28 haziran dedi bana da
nsyldz Bugun 9+4 daha bilmiyorum tabiki 12. Haftamda kontrole cagirdi tekrar sanliysam belki gösterir ipucu verir 😊😊 12de ogrenenler oluyomus 😊👼👼
Efegultek 11+2 haftalıgız henüz belli değil 2 li taramaya gittiğimizde söyler belki diye ümit ediyorum 😊
Ozlemr 12+2 şuanda 3 gün önce doktor erkek gibi geldi bana dedi. Yarın tarama testinde kesin birşey söyler inşallalh 🙏🏻🤗