Oz2164 Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim kasık ağrılarım ara ara oluyor 2 gün önce iç çamaşırımda kahverengi lekelenme yaşadım kanama olmadı hiç dünde aynı şekilde doktora gittim progestan verdi ama kullanıp kullanmamakta tereddütlüyüm yardımcı olurmusunuz kullanan oldumu
Kimyon Oz2164 neden endişelisiniz. Progesteron bildiğim kadarıyla düşük olmasın diye veriliyor. Bence kullanmalısınız.
CerenNisaSecilmis Oz2164 progestan düşük önleyici bir ilaç doktorun verdiyse ve lekelenmem. Arsa risk görmüştür ki vermiştir. Bunda tereddüt edicek bişey olduğunu sanmıyorum ben 7. Ayıma girdim hala kullanıyorum riskim olduğu için lütfen böyle şeylerde doktorunuzu dinleyin onlar sizin ve bebeğinizin sağlığı için ilaç öneriyorlar keyfe keder değil 🥰🙏🏻
ayseguler01 Oz2164 4. haftadan 15.haftaya kadar kullandım ve daha dün doktorum artık bırakabiliriz dedi siz neden endişe ettiniz anlamadım
TY-erdem Oz2164 Ben de kullandim lekelenme gördüğüm icin dusuk tehlikem oldugu icin. Ama agir bi ilac yan etkileri var o yuzden dikkatli kullanin ve hep dinlenin. Beni cok rahatsiz ettigi icin doktora sordum ve fitil olarak almami soyledi boyle kullaninca yan etkileri daha azdi
Gunes879 Oz2164 16 haftalık hamileyim öncesinde bir düşük yaptığım için öğrendiğim günden beri kullanıyorum zararı olmayan bir ilaç dr unuz verdiyse mutlaka kullanın
Kimyon Oz2164 bende kullandım. Doktor düşmesin tutunsun diye veriyorum dedi. Tabi benim kimyasalla sonuçlandı. Çoğu arkadaşım kullandı. Doktorun da yazdığına göre kullan. Allah korusun sizi ve bebişinizi.
Oz2164 Kimyon Kimyon amin Allah hepimizi ve yavrularımızı korusun inşallah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin
Pnar12016 Oz2164 daha çok ilaç kullanıcaksınız doktorunuz vitaminler kasılmaları önlemek için tozlar kan ilaçları verecek daha doktora gğvenmiyorsanız bence güvendiğiniz bi doktora gidin..
Oknsm Canim bende 1 aydan fazla oldu kullaniyorum erken dogum riskim var diye emin ol çok etkili bi ilac doktorun verdiyse kullan derim bi zarari yok ilacin bebegin tutunsun dusuk olmasin diye vermistir allah korusun sonradan pisman olmak istemiyorsan kullan
Cookie_ 6.haftadan beri kullanıyorum şuan 27+5deyim çok şükür hiçbir yan etkisi de olmadı. Tamamen sağlıklı bir gebelik için verilen bir ilaç. Tereddüt etmeyin ve kullanın lütfen, Allah korusun sonrasında sıkıntı yaşamayın.
Oz2164 Cookie_ haklısınız 1 günde üç tane diyor folik asitte kullanıyorum hemen üzerine içmemem lazım herhalde demi
Cookie_ Oz2164 ben vajinal kullandım fitil olarak. Öyle daha etkili olduğunu söylemişti doktorum. Size doktorunuz ne şekilde önerdi?
Ecrinada Oz2164 ben kullandım en başından şuan 32 haftamdayım fitil olarak kullandım çok etkili o bence kullanın rahmi kalınlastırıyor bebek düşmesini engelliyor benim doğuma az kaldı diye doktor bırak dedi
Aslihan2 Oz2164 tabiki mutlaka kullanmalısın lekelerin düşük tehtidi olabilir o ilac bebeğinin düşmesini engeller ve tutunmasina yardimci olur ben iki hamileligimde de kullandım lekelenmelerim vardı cok önemli birsey bu kararsız kalman cok anlamsız