Arkadaşlar 8-9. Haftada aynı böyleydim öldüm bittim. Saç diplerimden ayak tırnaklarıma kadar çok halsizdim. 10.haftadayım tık diye birden kesildi.bi sabah uyandım inanılmaz enerjim vardı. 10+4 teyim ve 4 gündür süperim maşallah. Sadece sabır 🙏🏼 Bana da hiç geçmeyecek gibi geldi ama sabır. Sonrası in her şey çol güzel olacak ❤️ Kendimizi motive edelim