Lalammm biz tayinci olduğumuz için canım oda yapmıyorum.. yerim yok 😞 sadece beşik ve dolap aldım 🙏 Allah nasip ederse kızım 15 aylık olunca tayinciyiz ozaman yapacağım ☺️ Dün bornoz seti sipariş verdim, yavaş yavaş bitirmeye çalışıyoruz eksiklerini 💛